Продавець GARNA інтернет-магазин автозапчастин розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
2269 відгуків
Вітаємо в автомагазині GARNA!

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Автомагазин Garna
+380737618815
+380737618815

Сечовина для дизелів AdBlue ЄВРО 10л

  • Немає в наявності
  • Код: Н01403

223 грн.

Замовлення тільки за телефоном

+380737618815
Lifecell
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Сечовина для дизелів AdBlue ЄВРО 10л
Сечовина для дизелів AdBlue ЄВРО 10лНемає в наявності
223 грн.
+380737618815
Lifecell

Опис

Реагент AdBlue для зниження викидів оксидів азоту, що використовується для забезпечення чистоти вихлопних газів дизельних двигунів стандарту ЄВРО-4, ЄВРО-5, ЄВРО-6, обладнаних системою SCR. Реагент зроблений під ТМ AdBlue компанією М-Стандарт (Білорусь) за ліцензією і під контролем VDA (Асоціація автомобільної промисловості Німеччини).

Нейтралізатор вихлопних газів AdBLUE.

Сечовина або dBlue — це реагент в рідкому вигляді, що використовується для очищення вихлопних газів дизельних двигунів методом селективної каталітичної нейтралізації. Являє собою водний розчин, що складається з 32,5 % високоочищений сечовини і 67,5 % демінералізованої (дистильованої) води. Реагент AdBlue дозволяє знизити вміст оксидів азоту (NOx) у вихлопі дизельних двигунів на 90 %. Правами на торговельну марку AdBlue володіє Асоціація автомобільної промисловості Німеччини (VDA). Вимоги до реагенту AdBlue визначаються міжнародним стандартом ISO 22241 або німецьким DIN 70070.
У деяких країнах цей реагент відомий як AUS 32 (Aqueous Urea Solution 32), а в Північній Америці як DEF (Diesel Exhaust Fluid).

Принцип роботи полягає в наступному - реагент AdBlue впорскується у випускну систему і нейтралізатор.
Реагент, що знаходиться в спеціальному баку, під тиском 4,5 — 8,5 бар (~кг/см2) через паливні форсунки впорскується в потік відпрацьованих газів. Для зниження показників окису азоту усередині двигуна додатково використовується система рециркуляції охолоджених відпрацьованих газів (AGR). І потім, якщо дуже просто, то в результаті селективної каталітичної реакції оксиди азоту і аміак перетворюються в нешкідливі азот і водяна пара.

Дизелі Bluetec з сечовиною виділяють на 80 відсотків менше NOx, ніж попередні версії, дозволяючи їм відповідати новим, більш низьким меж у викиди NOx на транспортних засобах, виконуючи навіть найсуворіші вимоги у світі.
Mercedes-Benz підходить для системи для своїх моделей ML320 Bluetec, GL320 Bluetec і R320 Bluetec. BMW і Audi також використовують ін'єкцію сечовини в своїх чистих дизелях теж під різними назвами, включаючи TDI.


Резервуар для сечовини містить приблизно 8 галонів, чого достатньо для приблизно 12 000 миль стандартної роботи. Це акуратно відповідає стандартним інтервалам обслуговування в 10 000 миль, тому дилери Mercedes-Benz регулярно наповнюють резервуари при кожному обслуговуванні.

Это также соответствует требованиям EPA, согласно которым системы контроля за выбросами не требуют вмешательства владельца в течение не менее 8 лет или 100 000 миль. Mercedes-Benz программирует свои автомобили Bluetec, чтобы предупредить водителя, если резервуар работает на низком уровне, чтобы поощрить немедленный визит в сервис.

Когда в баке остается менее одного галлона, система автомобиля самостоятельно уведомит водителя о необходимости дозаправки мочевиной. Чтобы обновить систему, необходимо добавить не менее двух галлонов AdBlue.

Заблуждения по поводу мочевины и мочи!

Рішення AdBlue має значно більш високу концентрацію сечовини - 32,5% - змішується з деіонізованою водою. Це у вісім-16 разів більше сили вашої власної сечі, яка також приносить з собою різні солі, токсини, жовчні пігменти, гормони і приблизно 95 відсотків води.

Датчики в баку для сечовини контролюють концентрацію сечовини. Якщо Ви спробуєте використовувати звичайну сечу або іншу рідину, від чистої води до рідини омивача вітрового скла до сечі людини, автомобіль не буде працювати.


За даними Integer Research, лондонської фірми з аналізу ринку, що спеціалізується на розробці SCR для сечовини, понад півмільйона дизельних вантажівок в Європі тепер використовують SCR з сечовиною, і ця цифра зростає приблизно на 25 000 вантажівок в місяць.


Споживання розчину сечовини становить близько 3% від споживання дизельного палива в США. Дизельні навантажувачі витрачають в середньому 2,8 км на літр. Середній дизельний вантажівка повинен буде поповнити свій 20-галлонный бак DEF, 76 літрів, кожні 8000 км

Воронка перехідник для заправки євро горловини - ТИСНИ СЮДИ

Інформація для замовлення

  • Ціна: 223 грн.