Продавець GARNA інтернет-магазин автозапчастин розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
4573 відгуків
На сайті відбувається зміна цін!
+380 (73) 761-88-15
Автомагазин Garna
Кошик

Поширені питання

  • Способи доставки.

    Доставка здійснюється такими транспортними кампаніями:

    - Нова Пошта (щоденна);

    - Укрпочта (3 раз на тиждень, повна плата)

    - Делівері (3 раза в неделю, полная предоплата)
    - Містекспрес (3 рази на тиждень, повна плата)

  • Какова минимальная стоимость заказа?

    Минимальная стоимость заказа в нашем магазине 100грн.

    Но, если сумма заказа менее 200грн, мы не сможем отправить наложенным платежом.

    В таком случае Вы можете оплатить заказа на карту ПБ, либо другим удобным Вам способом, и заказ будет оправлен в оговоренные сроки.

    Также возможно дозаказать интересующую Вас запчасть/аксессуар, чтобы заказ общей стоимостью был более 200грн, и тогда мы сможем отправить Вам заказ наложенным платежом.

    Всегда актуальная информация в разделе - https://zapchasti-sto.kharkov.ua/delivery_info

    Дата редактирования страницы 18.09.2020

  • Чому ціна в магазині відрізняється від цін в інтернет-магазині?

    Ціна товарів у магазині та на сторінках інтернет - магазину дійсно може відрізнятися. Причини тому різні: дата поставки, різниця складів, та ін.

    Тому рекомендуємо замовляти так, як Вам буде дешевше. Якщо це інтернет-магазин, то просто додайте зацікавив Вас товар в кошик і відправте нам заявку. Якщо це телефонний дзвінок - відразу резервуйте товар.

  • Цены в магазине отличаются от сайта?

    Да! Цена в магазине может быть как больше так и меньше. Цены разные!

    Если хотите купить товар по цене, которую видите на сайте - оформляйте заказ через корзину, в любом другом случае цена будет актуальной по факту оплаты товара. 

  • Чому ціна товару вчора була дешевше?

    Причин декілька:

    1. Зміна курсу валют.

    2. Нова поставка товару.

    3. Кінець дії Акції/Розпродажу і т. п.

  • Когда я получу товар?

    Формирование заказа может занимать до 3 рабочих дней. Отправка товара всегда производится из Харькова. Сроки прибытия в ваш город вы можете рассчитать на сайте перевозчика.

    Минимально возможный срок ожидания заказа 1 день (сегодня оформили - завтра получили). Быстрее не будет. Если машина на подъемнике и завтра это долго, пожалуйста, не оформляйте заказ!

     

    Дата редактирования страницы 18.09.2020

  • Хто оплачує доставку товару покупцеві?

    Доставку товару оплачує покупець. Післяплата (послеплата), оплачується також покупцем.
  • Усні домовленості по телефону...

    Ваш дзвінок не є фактом для резервування товару.

    Якщо Ви хочете поставити товар у резерв - оформляйте замовлення відразу по телефону або на сайті магазину.

    Товар може знаходиться як в магазині, так і на складі.

  • Упаковка товару порушена чи ні?

    При отриманні товару, будь ласка, завжди перевіряйте наявність і цілість усього, що було у Вашому замовленні. У посилці, в обов'язковому порядку, лежить видаткова накладна, по якій Ви можете звіритися за кількістю і відповідності замовленого товару. Товар завжди підготовлений до відправки нашим складом, тобто він не потребує додаткових упаковок від перевізника, а отже і не несе в собі додаткові витрати для наших покупців.

    Перевірте, чи немає у Вас, випадково, у накладній додаткової упаковки товару від перевізника!

  • Який номер телефону можна вказувати при замовленні?

    Номер телефону повинен бути вказаний в обов'язковому порядку!

    Саме за допомогою нього ми зв'язуємося з Вами і уточнюємо всі деталі замовлення. Зв'язатися з Вами ми зобов'язані у будь-якому випадку. Відсутність зв'язку в телефонному режимі рівносильно відсутності підтвердження замовника.

    Номер телефону може бути вказаний будь з мобільної мережі операторів України.

    НЕ міський;

    НЕ іноземний;

    НЕ пейджингової мережі.

     

  • Працюємо ми з ПДВ?

    Немає. Ми не є платниками ПДВ.

    Але ми працюємо по перерахуванню на розрахунковий рахунок Приват Банку. (2 група ФОП).

  • Протягом якого часу необхідно оплатити замовлення?

    Залишивши замовлення на сайті або оформивши його по телефону з оплатою на карту, Ваше замовлення буде знаходиться в резерві 3 робочих дні. Після 3 робочих днів замовлення знімається з резерву, але ще знаходиться в режимі очікування.

    Тому, якщо Ви зібралися оплачувати замовлення, який оформляли більше 3 днів тому, будь ласка, зателефонуйте нам і дізнайтесь чи є ще замовлена запчастину в наявності.

  • Чи є у нас філії в інших містах?

    Немає. На сьогоднішній день ми не маємо філій і відділень в інших містах. Але ми маємо плани щодо цього.
  • Як ми визначаємо якість товару?

    Наша оцінка є суб'єктивною. Якщо ми вказуємо показник якості ― значить ми особисто встановлювали деталь на нашій СТО. Оперуючи такими даними: вид деталі, упаковка, що надається виробником гарантія, середній термін служби деталей виробника та ін. ми судимо про якість.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner