Корзина
1102 отзыва
Надежный продавец Prom.ua
Інформація про наявність товару може бути не акутальна!ЗАКОН
Контакты
GARNA интернет-магазин автозапчастей
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
+380737618815Lifecell
0577618815Міський
+380735122926подбор иномарки, самовывоз
+380965122926Київстар
УкраинаХарьковская областьХарьковул. Китаенко 4
ДополнительноРазговоры могут быть записаны.
Карта

З звязку іх карантинними заходами в країні наявність товару може бути не актуальна! Приносимо свої вибачення!

Як вибрати масло в двигун?

Як вибрати масло в двигун?

Щоб ви могли вірно вибрати мастило для двагуна впершу чергу зверніть увагу на рекомендації заводу-виробника машини. Їх ви знайдете в керівництві по експлуатації. Зручний, і до того ж безкоштовний підбір масла можна здійснити через інтернет-магазин...

Типи базових моторних масел:
Базові масла, згідно із загальноприйнятою класифікацією API, діляться на 5 основних груп. Масла першої, другої і третьої груп виробляються з нафти, четвертої та п'ятої - є хімічно-синтезованими. До синтетичних відносять мастила 3, 4 і 5 груп.

Група 1: мінеральні масла, що містять менше 90% граничних вуглеводнів і мають індекс в'язкості в районі 90.
Група 2: мінеральні масла із збільшеною кількістю граничних вуглеводнів і індексом в'язкості близько 100.
Група 3: мінеральні масла, які зазнали процесу каталітичного гідрокрекінгу. Мають у складі більше 90% граничних вуглеводнів і володіють індексом в'язкості близько 140-150.
Група 4: повністю синтетичні базові масла на основі поліальфаолефінів (ПАТ) з індексом в'язкості близько 130.
Група 5: повністю синтетичні базові масла, які з тих чи інших властивостях не потрапили в попередні групи. У цю групу входять базові масла на основі ефірів, складних спиртів і т.п.

мінеральні масла.

Мінеральні масла є продуктом перегонки мазуту. Є ще мінеральні оливи, які виготовляються з технічних сільськогосподарських культур. Технологія отримання мінеральних масел з нафтопродуктів дуже проста, тому мінеральні масла на їх основі досить дешеві. До позитивних якостей мінеральних масел слід віднести стабільність, ефективність їх дії і мале руйнівний вплив на деталі.

У натуральному вигляді мінеральні масла практично не використовуються. Вони володіють хорошими мастильними властивостями лише в інтервалі «кімнатних» температур або з різними присадками. Присадки збільшують антикорозійні, протизносні та миючі властивості мінеральних рухових масел.Потрібно відзначити, що завданням сучасних моторних масел є не тільки зменшення опору тертя, але й очищення деталей двигуна від продуктів згоряння палива.

Під впливом підвищених температур присадки в мінеральних маслах вигорають, а при низьких температурах мінеральні масла дуже в'язкі, що ускладнює роботу механізмів. Усунути ці два недоліки вдалося в синтетичних маслах.

Синтетичне масло.

Цю субстанцію отримують в результаті синтезу молекул. Синтетичні оливи значно менше залежать від зовнішніх факторів і більш стабільні в процесі експлуатації. Досить тільки проаналізувати цикли роботи двигуна, щоб визначити температурний інтервал, в якому доводиться «працювати» моторного масла від запуску холодного двигуна до «форсажу» в екстремальних умовах.Щоб двигун однаково якісно працював на всіх цих режимах, йому потрібне якісне синтетичне масло.

Його немає в природі, це продукт людського розуму, але без «синтетики» вже неможливо уявити собі роботу двигуна. Воно більш стабільно проти окислення.Таке масло дорожче мінерального по виробництву, але без нього неможливо експлуатувати техніку в умовах Заполяр'я.

Гидрокрекінгові масла третьої групи відносяться до синтетичних олив, хоча і виробляються з нафти. В процесі каталітичного гідрокрекінгу базові мінеральні масла піддаються ряду хімічних реакцій, істотно змінюють молекулярну структуру масла і його властивості. В результаті хімічного впливу з мінерального масла видаляються сполуки азоту і сірки, випрямляється і очищається його молекулярна решітка. В результаті зміни молекулярної структури, гідрокрекінгове мастило по комплексу характеристик максимально наближається до хімічно-синтезованим мастил, а по ряду параметрів і перевершує їх, зберігаючи, при цьому, всі плюси мінеральних масел - високу розчинність присадок і хороші змащувальні властивості.
Більшість синтетичних масел сьогодні є саме гидрокрекинговиє маслами. У тому числі і масла з самим вимогливим допуском VW 504/507, що передбачає міжсервісний інтервали до 40 тисяч кілометрів.

Переваги синтетичного масла полягають в наступному:

- вони менше реагують по в'язкості на зміну температури;
- синтетичні масла мають кращу плинність при мінусових температурах;
- такі масла мають меншу випаровуваність;
- вони мають кращі антифрикційні властивості;
- синтетичні масла володіють підвищеною стійкістю;
- для них потрібно менше присадок, так як основні властивості синтезуються на стадії виробництва.

Відмінність синтетичного масла від мінерального:

Перш за все, ці масла відрізняються на молекулярному рівні. Молекули «синтетіки» синтезуються із заданими властивостями, а молекули мінерального масла створила сама природа. Мінеральні масла «миють» відкладення на деталях поступово, а синтетичні масла завдяки високій плинності «соскабливают» відкладення з деталей двигуна, які можуть забивати сітки фільтрів і мастилопроводи.
Може з'явитися масляне «голодування» і подальший вихід з ладу двигуна.

Різниця між синтетичним і мінеральним маслом полягає в наступному:

- Різне молекулярне «походження»: мінеральне масло створене самою природою, а синтетичне - результат хімічного синтезу молекул.
- Різна реакція на зміну температурного чинника, тут виграє синтетичне масло.
- Різна плинність: мінеральне масло неможливо використовувати при мінусових температурах, тому що воно стає занадто в'язким.
- Різна стабільність параметрів при різних температурах: при високих температурах присадки в мінеральних маслах вигорають, що негативно впливає на роботу двигуна.

Напівсинтетичне масло отримують при змішуванні двох різних основ в таких пропорціях: 30-50% синтетики і 50-70% мінерального масла. Що таке синтетика, описано вище, а мінеральне масло являє собою продукт натурального походження, отриманий з нафти за допомогою перегонки і подальшого очищення.

Відмінності між синтетичний і напівсинтетичних маслом:

Що означає поняття стабільність стосовно до синтетичного моторного масла, і яке значення це має для звичайного автовласника? До складу синтетичного моторного масла входять молекули, чиї експлуатаційні характеристики ретельно прораховані. Це означає, що даний вид масла має високу термічну і хімічну стійкість.Тому синтетика набагато менше, ніж інші масла, боїться перегріву і низьких температур. Вона забезпечує безпечну роботу мотора, як влітку, так і взимку, тому що зберігає оптимальні показники в'язкості навіть при роботі на високих оборотах і великому навантаженні на двигун. Хімічна стійкість означає відсутність взаємодії при роботі з маслом, тому його властивості не змінюються тривалий час.
Напівсинтетична олива володіє більшою стабільністю, ніж мінеральне масло, але поступається синтетичному, однак за певних умов його варто віддати перевагу синтетиці. Якщо автомобіль має значний пробіг, то заливати в двигун треба напівсинтетику, так як синтетика дає високу чадним. Напівсинтетику можна сміливо використовувати і тоді, коли автомобіль не експлуатується при низьких температурах (нижче двадцяти градусах Цельсія),в тому випадку, якщо інші характеристики масла підходять до даного автомобілю. Міняти напівсинтетичне масло доведеться дещо частіше, ніж синтетичне.

Різниця між синтетикою і напівсинтетикою полягає в наступному:

- Синтетика менше боїться низьких температур і перегріву в порівнянні з напівсинтетикою.
- Синтетика довше зберігає свої експлуатаційні властивості, добре захищає двигун від зносу, до того ж міняти його треба рідше, ніж напівсинтетичне масло.
- Синтетика володіє більшою плинністю і проникаючою здатністю, тому вона здатна зменшити втрати потужності на тертя і знизити витрату палива.
- Напівсинтетика краще підійде для високофорсованих бензинових і дизельних двигунів, а також двигунів з турбонадувом. Вона дуже ефективна при запуску холодного двигуна.

Що визначають цифри масел на прикладі олив 5w30 і 5w40:

Масло 5w30 - моторне масло, яке застосовується для змащування двигунів автомобіля. В позначенні масла присутні два числа, які відображають найважливіше властивість моторного масла - в'язкість при низьких і високих температурах. Щоб завести двигун при низьких температурах, потрібно вибирати моторне масло, яке не повинно бути дуже в'язким. А влітку, при високих температурах, масло, навпаки, повинно тримати змазує плівку між деталями.Перше число в позначенні «5w30» є класом зимового застосування (буква «W», тобто «Winter», підтверджує це), друге число - показник річного застосування. Таким чином, масло є гарєєвим.

Масло 5w40 -всесезонное моторне масло, у якого зимовий клас застосування - 5w, показник високих температур - 40. Чим нижче число з букуою W (0,5,10,15,20) - тим лекший запуск двигуна на сильному морозі. А чим вища друга цифра в познічці (20,30,40,50,60) ти більш стабільне масло і має вищу вязкість при робочій температурі двигуна.
Дані позначення прийняті в специфікації SAE (Товариства Автомобільних Інженерів) і є міжнародним стандартом по визначенню в'язкості моторних масел. Відзначимо, що в'язкісно-температурні характеристики моторних масел є першорядними у визначенні якості.

Питання про те, чи можна змішувати моторні масла різних типів, дуже часто викликає суперечки в середовищі автолюбителів. Рекомендується утримуватися від такої процедури, так як її результат не передбачуваний. Якщо немає іншого виходу, то використовуйте рідини, які були випущені на одному заводі. Щоб двигун внутрішнього згоряння вашого автомобіля працював стабільно, дотримуйтеся цього правила при переході з одного типу рідини на інший.
У тому випадку, коли ви, хочете перевести автомобіль на масло від іншого виробника, вам буде потрібно промивка двигуна. Заливати масло іншої фірми можна через пару хвилин після того, як спеціальна «рідина-п'ятихвилинка» промиє нутрощі двигуна. Однак ви робіть помилки, якщо думаєте, що промивання можна робити в якості профілактики. Крім випадків, коли здійснюється перехід з одного виробника на іншого і при переході з синтетики на напівсинтетику причиною для промивання можуть бути підозри на те, що в двигуні є відкладення, які потрапили в нього разом з неякісним паливом. Купівля вживаного автомобіля - привід для того, щоб зробити промивання двигуна. Але остаточне рішення краще приймати тільки після діагностики.

Щоб ви могли вірно вибрати мастило для двагуна впершу чергу зверніть увагу на рекомендації заводу-виробника машини. Їх ви знайдете в керівництві по експлуатації. Зручний, і до того ж безкоштовний підбір масла можна здійснити через інтернет-магазин офіційних виробників мастила.

facebook twitter
Другие статьи