Корзина
875 отзывов
Надежный продавец Prom.ua
Информация о цене и наличии в 98% случаев АКТУАЛЬНА!  ПОДБОР ИНОМАРКИ
Контакты
GARNA интернет-магазин автозапчастей
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
+380737618815Lifecell
0577618815Міський
+380735122926для самовывоза и иномарки
+380965122926Київстар
УкраинаХарьковская областьХарьковул. Китаенко 4/1
+380965122926
ДополнительноРазговоры могут быть записаны.
Карта

Умови надання гарантії на автомобільні запчастини.

Умови надання гарантії на автомобільні запчастини.

Гарантійні зобов’язання.

Умови надання гарантії на автомобільні запчастини.

1. Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на запчастини (загальні умови):
 неправильно підібрані за каталогом;
 з механічними пошкодженнями (пошкоджені під час монтажу / демонтажу; в наслідок аварії,
недбалої експлуатації або при спробі самостійного ремонту );
 пошкоджені або такі що втратили частину чи повністю свої робочі характеристики в наслідок
використання їх в поєднані з супутніми вузлами, компонентами або робочими рідинами не
передбаченими автовиробником для даного автомобіля (вузла) / не відповідної якості / не
задовільного стану / що не відповідають вимогам виробника.
 ознаками перегріву в наслідок порушення правил експлуатації чи технології виконання робіт;
 модифіковані при встановленні (змінення конструкції, геометрії або властивостей матеріалу
виробу, шліфування, підрізка, нанесення додаткових покриттів / фарбування тощо)
 с ознаками втручання в наслідок спроб самостійного відновлення / ремонту гарантійного вузла ;
 що вийшли з ладу внаслідок експлуатаційного зношування (в тому числі у випадках коли ступінь
та інтенсивність зношування залежать / обумовленні технічним станом супутніх компонентів та
вузлів, характером і особливостями експлуатації, тощо);
 у разі продовження експлуатації виробу після прояву наявності дефекту;
 комплектність подачі яких не відповідає комплекту покупки ;
 деталі які використовувались в важких умовах (спортивні змагання, то що…);
 встановлені з порушенням технології виконання ремонтних / монтажних робіт; або без
дотримання вимог виробника стосовно технології заміни, в т.ч. без заміни супутніх компонентів
відповідного вузла, мастил, робочих рідин відповідної якості і специфікації (згідно технологічних
вимог виробника), тощо ;
 що експлуатуються в поєднанні з компонентами, які не відповідають конструктивним вимогам
виробника, або якщо в конструкцію відповідної системи автомобіля були внесені зміни не
передбачені заводом виробником для даної комплектації автомобіля, в тому числі
переобладнання під інші ніж передбачено витратні матеріали, паливо, то що; внесені зміни в
налаштування систем автомобіля не передбачені заводом виробником.
 деталі систем охолодження та кондиціювання під час монтажу яких використані матеріали
ущільнення не передбачені технологічно (герметики, силікони тощо);
 компресори та радіатори кондиціонерів які були замінені без обов‘язкової промивки систем
кондиціювання, заміни фільтра осушувача та інших супутніх компонентів згідно вимог
виробника та якщо не було надано документів підтверджуючих проведення відповідних робот
(заказ-наряд, акт виконаних робіт, тощо);
 у наряд-замовленні СТО на установку яких НЕ вказані (НЕ проведені) обов'язкові супутні
роботи, пов'язані, в тому числі, і з обов'язковою заміною інших запасних частин у відповідності з
вимогами виробника.
 порушення пункту 2.1;
 за відсутності одного з документів передбачених пункті 2.2

2. Для розгляду рекламації замовник повинен надати наступний пакет документів:

 заповнений гарантійний талон (якщо передбачений заводом виробником) з печаткою продавця;
 копію наряд-замовлення або акту виконаних робіт з СТО на встановлення та зняття запчастини з записом про гарантійні
зобов’язання який має містити повну інформацію про СТО (назва, адреса, телефони тощо),
автомобіль (марка, модель, рік випуску, двигун, № кузова, пробіг автомобіля) повний перелік
виконаних робіт і встановлених запчастин, витратних матеріалів (з печаткою продавця);
 копію накладної чи чеку, згідно яких рекламаційна запчастина була придбана в нашому магазині;
 акт рекламації, що заповнений на СТО, де встановлювалася запчастина, з повними даними про
автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення та на
момент зняття запчастини) з описом дефекту запчастини та детальним описом стану всіх
запчастин вузла автомобіля в якому проводилася заміна запчастини (з печаткою виконавця)*
 Для елементів електрообладнання вартістю більше ніж 200 грн. – Висновок
діагностичного обладнання про відповідну несправність що відображає код помилки та її 
трактування (з відображенням результатів у вигляді роздрукованого звіту, або фото, або в
електронному варіанті).

facebook twitter
Предыдущие статьи