Корзина
1248 отзывов
Надежный продавец Prom.ua
З 1 Липня працюємо до 20:00г., за новою адресою:Адреса
Контакты
GARNA интернет-магазин автозапчастей
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
+380737618815Lifecell
+380735122926подбор иномарки, самовывоз
+380965122926Київстар
УкраинаХарьковская областьХарьковул. Даргомыжского 32
ДополнительноРазговоры могут быть записаны.
Карта

Олива для 2Т та 4Т двигуна, їх колір та як його підібрати.

Олива для 2Т та 4Т двигуна, їх колір та як його підібрати.

Олива 2Т - заливається разом із паливом, олива 4Т - у окрему систему змащення двигуна. В основному моторна олива для двотактних двигунів може бути червоного, синього або зеленого кольору.

Олива 2Т - заливається разом із паливом, олива 4Т - у окрему систему змащення двигуна.

І це основні відмінності. 

В звязку із цим, для олив висивуються різні вимоги властивостей. 
В основному моторна олива для двотактних двигунів може бути червоного, синього або зеленого кольору. Робиться це спеціально для того, щоб при змішуванні моторної оливи з бензином, можна було легко відрізнити готову суміш від чистого палива.

Моторні оливи для двотактних двигунів відповідно до класифікації API, мають наступні призначення: 
API TA призначається для заливки в двотактні двигуни з невеликим об'ємом до 50 куб. см. і мають повітряне охолодження. Наприклад газонокосарки, мопеди. 
API TB призначається для використання в більш спритних двотактних двигунах, що мають робочий об'єм до 200 куб. см. Такі двигуни можуть працювати з підвищеними навантаженнями. Наприклад, мотоцикли, бензопили, моторолери. 

API TC масла цієї групи заливаються в ті двотактні двигуни, до яких пред'являються підвищені вимоги саме до якості. Наприклад, снігоходи, мотоцикли. 
API TD використовується для заливки в двотактні двигуни моторних човнів. Обов'язково необхідно враховувати, що моторні масла API TA і TB дуже відрізняються один від одного, а отже і змішувати їх категорично забороняється! 

Для двотактних автомастил, які використовуються в човнових моторах, застосовується окрема класифікація, в якій особлива увага приділяється підтримці мотора в чистоті, димоутворенню і біологічному розкладанню залишків олії. 
Вибираючи масло для свого двотактного двигуна, бажано брати до уваги рекомендації заводу-виробника. 
 Також бажано розуміти, що між моторними маслами, призначеними для використання в двотактних двигунах з водяним і повітряним охолодженням, принципової різниці немає, а ось що стосується змішаної і роздільної систем змащення, то тут різниця суттєва. Виражається вона зазвичай в'язкістю базового масла. У змішаній системі змащення великого значення в'язкість не має, а ось в роздільної потрібно брати більш густе масло, для кращого нагнітання насосом. 
Двотактний двигун досить вимогливо ставиться до кількості та якості масла, отже, роблячи вибір на користь тієї чи іншої марки, настійно рекомендується брати до уваги вимоги виробника. Бажання заощадити на якісному моторному маслі може привести до капітального ремонту двигуна. А вартість капремонту завжди набагато більше, ніж вартість регулярної заміни або просто використання якісного масла.

Чотиритактний (4Т) для чотиритактних скутерів мопедів.

Заливається безпосередньо в двигун.
Таку оливу в чотиритактному двигуні потрібно міняти через певну кількість накатаних кілометрів (пробіг) або вироблених годин. 
При згорянні палива масла 4Т потрапляють забруднюючі його речовини, назвемо їх «продуктами згоряння палива». Працюючі механізми двигуна в процесі зносу також залишають в маслі домішка металів, які утворилися в результаті тертя робочих поверхонь зазнають парою колосальні навантаження.

Двотактне (2Т) моторне масло для двотактних двигунів. 

Основна відмінність від масла 2Т від 4Т в тому, що в нього входять до складу присадки які забезпечують мало зольність і мало димність. На відміну від чотиритактних двигунів масло двотактного двигуна перебуває не в окремій системі змащення, а разом з паливом в паливному баку, розчиняючись в паливі воно змащує робочі поверхності, що труться в двигуні і далі згоряє разом з бензином. 
Вважається, що якщо в двотактний мотор залити чотиритактний (4Т) масло, то крім великої кількості диму, в камері згоряння (циліндрі) буде утворюватися більше нагару ніж від двотактного (2Т) масла, який сприяє більш швидкого зносу циліндропоршневої групи. Нагар згубно впливає на вихлопну систему скутера мопеда просто забиваючи вихлопні отвори залишками згоряння золою.

facebook twitter
Другие статьи